انگلیسی - دوره مکالمات تجاری و بازرگانی (Business Course)

 

آشنایی با دوره:

 

MARKET LEADER در سال 2012 طراحی و منتشر گردیده که آخرین ویرایش آن در سال 2013 به چاپ رسیده و در حال حاضر در شعب موسسه KISHWAYاستفاده می گردد. این متد آموزشی در پنج سطح از مقدماتی تا پیشرفته می باشد که به متقاضیان امکان فراگیری مکالمات و مکاتبات ضروری در محیط کارشان را میدهد.

برقراري تماس‌هاي تلفني، ايميل، مکالمات رو در رو (جلسات رسمي و غير رسمي، مذاکرات و ارتباطات از پيش برنامه‌ريزي شده و يا اتفاقي)، سفارشات کالا، ارتباطات مربوط به امور مالی، خرید، فروش و غیره..  همه از مواردي هستند که نياز به استفاده از انگليسي بازرگاني دارند. اين دوره جديد‌ترين و قوي‌ترين دوره انگليسي بازرگاني انتشارات LONGMAN است.در این سيستم نيازهاي بازرگانان، تولیدکنندگان تمامي کارکنان در رده‌هاي مختلف سازماني و دانشجویان دانشگاه ها در نظر گرفته شده است. مديران رده بين‌المللي، کارکنان بلند پايه و کارمندان تمام رده‌ها، دانشجویان رشته های فنی مدیریت، مهندسی، بازرگانی و غیره ..... با شرکت در اين دوره مي‌توانند تسلط کاملي بر انگليسي مورد نياز جهت پيشبرد تمام اهداف خود در محيط کاري و حرفه‌اي جهت انجام امور اداري، سازماني و بازرگاني داشته باشند.

 

امتيازات متد آموزشی MARKET LEADER

 

 • استفاده از انگليسي بازرگاني در شرايط شبيه‌سازي شده و آشنايي همزمان با لهجه آمريکايي، بريتانيايي، استراليايي و انگليسي اتحاديه اروپا

 

• بي‌نيازي دانشجو از مطالعه منابع جانبي انگليسي عمومي با توجه به آموزش انگليسي عمومي در اين کتاب

 

• آزمون تعيين سطح بسيار دقيق دوره که شامل دو بخش گفتاري و نوشتاري است

 

•  ارزيابي ميزان يادگيري شرکت‌کنندگان از طريق آزمون‌هاي گفتاري و نوشتاري استاندارد

 

متد آموزشی MARKET LEADER با سطوح آموزشیA1 تا C2 اروپا هماهنگی دارد و به عنوان بهترین متد آموزشی سال 2013 انتخاب گردیده است.

 

نحوه برگزاری دوره:

نوع کلاس

تعداد جلسات در هفته

روزها

سانس های برگزاری

 

گروهی: حداقل 6 حداکثر 14 نفر

 

خصوصی: یک یا دو نفر

 

سه جلسه

زوج

 

فرد

جمعه

 

صبح ها: (10:45-9) (12:45-11)

 

عصرها: (15:45-14) (17:45–16)

 

(19:45-18) (21:45-20)

 

جمعه ها: صبح 9 الی 13 عصر 14:30 الی18:30

 

 

مخاطبان:  تجار و بازرگانان ، مدیران ارشد و کارکنان شرکت ها و کارخانجات و دانشجویان رشته های مدیریت و بازرگانی و غیره ......

 

متقاضیان که در سطح مبتدی هستند باید ابتدا آمادگی لازم را کسب نموده سپس از سطح      وارد دوره شوندELEMENTARY


برو  بالا